now you got me on my knees.

tick-tack, time goes by,
hits me so suddenly
how you knock me off my feet.

ännu en minnesvärd kväll, detta liv, denna helg och denna sommar :)
grillning hos herman med billy, malin, jenny, herman och krille.
riktigt mysigt :)

kändes ganska loffigt när alla stod och värmde sina händer vid grillen bara, som luffare runt ett gammalt oljefat =p
maten var finfin, drickan också, sällskapet ännu bättre, och vattenpipan pricken över i:et :)
tog bussen ner till stan, efter diverse bekännelser och diskussioner.
haha. pratade sex med krille, ganska så kul faktiskt. tycker det är sött att han är oskuld. det betyder liksom ändå något idag, inte många som är det.

typ, mer än jag då :D haha.


aja, kom med bussen, lämnade av malin i stan, kom på pendeln till mölle. :)
lyssnade musik och satt och sjöng bland alla vikenråttor.
haha.
nej, jag börjar bli elak. det är inte bra, eller? ;D
kom av på rätt hållplats iallafall, vet dock inte om jag fick med mig mina grejer?
slarva.
hittade dennis så småningom, i mjukisbyxor. jag tycker om mjukisbyxor, massor :)
nej, jag var inte alls packad igår, för er som tror det.
jag var bara lite ostadig, och stammandes.
vindoften var bara påhitt också.
Kom hem iallafall, genat och sånt över åkern :P skoskav som attan.
smög in på rummet, och vad som hände där angår ingen :P

haha. nej - men det var jättemysigt iallafall.
många fina uttalande också under tiden i sängen.

"- Måste du se så porrig ut?"

vänta bara till nästa gång. haha. då du.

sov väl iallafall 3-4 timmar tror jag, somnade ifrån tigern. var skönt att sova :)
med sällskap är det ju bland det bästa.
tror inte att vi väckte hans mamma denna gången.. hoppas inte det.

planen inför veckan nudå?
- projektredovisning imorgon bitti
- gå och hämta all spanskamaterial
- skriva vetenskaplig uppsats om uppfostran/faktorer som ansvarar för vår fostran på 10-15 sidor.
- börja på romanalysen, ska bli klockrent mvg
- nationellt prov i matte 3 timmar?
- rättskunskapstenta 3 timmar, fredageftermiddag
- dennis åker till lloret de Mar, fuck.
- mamma opereras
- rusta upp min nygamla dator
- skriva rapport om arbetsmarknaden för unga
- söka fler jobb.
- skriva psykologiarbete om självkännedom
- redovisa reklamprojekt på KC

fuck.
ftp:n är klar iallafall, väntar bara på flashen som krille skulle fixa.
får gottgöra honom sen, känns taskigt att lägga över det på honom när han har lika mycket själv :/


och denååååååååååååååååååååååes? bite me ;D

jag har lärt mig en ny sak idag.
Frittas = obeskrivligt mycket vitlök. haha. tack mamma, jag ska bara ha projektredovisning imorgon.
för övrigt ligger sidan uppe nu :) fick bara göra om allt igen, satt med två ramar och förstörda underdokument. starkt jobbat emma. utan program också, för den delen.. men det löste sig några timmar senare.
http://www.procivitaselev.se/webb/webbprojekt/SP1A/Emma_caroline/htmldokument/
kom på att jag var av med min hultsfredsbiljett också.. tog bara tre timmar att leta genom hela rummet, skåp och skrymslen för att hitta den. vart då? under stereon. jag tyckte säkert att det var ett väldigt smart och logiskt ställe att lägga den på när jag väl la den där. men ja.
alltså, nu är det bara hörlurarna och mobilladdaren kvar. och min fritid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback