painful silence.

okej, nu när jag börjat vänja mig vid ditt sällskap har jag märkt att det är smärtsamt att vara utan dig.
det gör ont.

har försökt ringa och sms:a, är dock för sent nu att ringa hem antar jag.
så, jag får väl vänta en stund till.
sitter med 4 olika arbeten just nu, kommer ingenvart.
ja, jag ångrar gårdagens slut, absolut.
det kunde varit så annorlunda idag, imorse, ikväll.

kan inte sova heller, grubblar bara. stressar upp mig.
är sjukanmäld inför morgondagen nu iallafall, fick skolk på idrotten förra veckan.
men det var också värt det..
ska ha webdesign imorgon bitti, suttit med vår hemsida i timtal ikväll. rättare sagt 6 timmar.
ändrat layouten en del, såg ut som en treåring som gjort den innan.
ska nog bli lättare att pussla ihop skiten imorgon också.

tvättat krilles tröja nu också, så nu kommer han få gå och lukta som jag gör.
alltså kommer jag slippa hotas med stryk mer. :) gott snack.

Lifehouse i huvudet idag ja. Massor av Lifehouse.
jag tror jag håller på att bli galen.
borde sjukanmäla mig av saknad istället för magkatarr.
att jag mår illa och är allmänt mysko kan ju vara en bieffekt också. inte sant?

ont i huvudet har jag också. nej, det är aldrig helt bra med mig.
dagens skada, jag lever efter det helt och hållet.
dagens skada är nog.. rivsår på armar och händer, samt ont i knät efter allt lukande.
skit också. vad synd det vore om jag inte kunde vara med på konditionstestet på onsdag? ;D

"du är en underbar person:) det är ett nöje att känna och umgås med dig. "
- jag blev nästan tårögd. det är vad man har vänner till, verkligen :)

Dennis, Malin, Caroline, Billy, Kristoffer, Emma.
Ni förgyller min vardag med er närvaro.
och dennis ligger ju lite på plus i vanliga fall =p

snart är det sommar och bikinisäsong.
jobbar ganska starkt på det. får la vaxa benen sen också :) bara för att det ska va så.
så otacksamt att raka dem ju.
ännu fler spekulationer följer.. inte.

lypsyl är min älskare inatt. det ger mig slaskkyssar.

posshajje ξmma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback