solsken och filosoferande.

underbart väder. :)
suttit ute hela dagen,
efter att man varit med sofia och tatuerat henne.
vill också göra en, men jag får la vänta.. det blev jättefint på henne iallafall =D
gullig kille dessutom. var så försiktig med henne =p
den andra killen var ju dock mysko.

aja. suttit på en bänk och glassat och skrivit affärsplan i två timmar?
var duktigt fint iallafall, och texten därefter. Sen blev det bomb och chili wok, finfina grejer.
Tur att man har magtabletter alltså =p haha.
Nationella gick finfint det också, lite stolt faktiskt. (fastän jag nu lärt mig hur man stammar)
Förstår inte varför jag inte kan prata inför Eric? kan ju till och med prata med danskar. haha.

har skrivit klart nu iaf, lukat också. (alltså grävt upp hela mammas rabatt och planterat tillbaka det som såg grönt ut. resten ligger i en spann vid komposten, Mum, om du saknar något.)

sjuk träningsvärk.
alltså blir det gymmet idag också, ska bara få på mig kläderna sen så blir det mopperace.
glass i solen hade ju suttit bättre. med solen i ögonen, trivs jag som bäst. kanske med en teddy under armen också.

men jadu. pumpa, pumpa, pumpa.
och smygtafs. ska nog basta idag bara för det. känner mig ensam.



ja nu har mamma vrålat på mig i tio minuter för att jag grävt upp fel saker i rabatten. tack. jag ska fan aldrig mer hjälpa till. försökte ju bara vara hjälpsam.

- hetsträning på gymmet följdes av samtal med denås (kanske inte uppskattades så mycket ;)
jag klarade mig från att slå mamma iallafall. alltid något.

Imorgon vill jag grilla, grilla, grilla och mysa.
På lördag ska jag mysa iaf. :D
ensam eller med sällskap, får väl se vad som passar. jag brukar ju aldrig bli sällskapssjuk, men nu är det hemskt.

handklovar var det ja?
synd att låset är sönder på mina. man kan fastna alltså ^^

ja, så kan det väl bli om man fått vänta ett år? - kanske har jag fel.
har funderat över en massa saker idag. vad siffror och nummer betyder egentligen för människor.
ålder, antal tjejer/killar, strul per afton, belopp, nedräkning, dagar/nätter och klockslag.

kan verkligen inte få stopp på mitt huvud idag.
måste varit träningen, var nära att svimma igen. bra emma.
var till och med trevlig mot de andra svettiga nördarna, det brukar jag ju aldrig vara :/
jag brukar ju morra när någon sätter sig vid maskinen bredvid mig.

idag funderade jag till och med på att bänka, men jag tror dennis skulle knäckt mig när jag väl berättade vad jag klarade.. så nej. det blev inget av med det heller.
vissa har ju inte suttit i solen och druckit skumpa hela eftermiddagen. haha.
- ja, känn dig träffad.

Milkie spelar på GT, on saturday.
Dennis, den andra dennis, känner dem. Riktigt schysst band faktiskt, så jag rekommenderar folk att gå dit. synd att det inte var imorgon bara. hade varit schysst att grilla på stranden och sen åka på konsert.
men, man kan ju inte få allt här i världen.

nyduschad och glad och cepetrött just nu. får väl lägga mig snart.. ska skriva prov i 2,5 timme igen imorgon. yessa. måste få klart affärsplanen också, har layoutat den lite :) fick tråkigt, och något måste man ju sysselsätta sig med, inte sant?
borde förmodligen utbilda mig till grafiker eller något annat kom-och-skjut-mig-yrke.
fota, måste man också göra. annars har vi inga schyssta bilder till vår hemsida. :S jaix.

boom, baam, boom.
nej. skärpning nu va.
ge mig sommar, värme och närhet. gärna allt samtidigt. mjao?

skank. bastardo. padre o madre. la vida loca. costa brava. cerveza. por favor. helado de vainilla. sangria. buenos tardes. noches. dias. grandes. bailar. vestido. playa. muchas calor. pollo. y tu. mi amor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback