this could take all night.



jadå, jode, jade.
somnade runt halv 3 inatt, klockan ringde halv 6. jag ser ut som ett lik.
var på webbisen idag, lärde oss ftp:a. eller de som lyssnade gjorde det, jag var fullt uppe i att layouta sidan :)
jag hade lätt kunnat arbeta med design livet ut.
kommer aldrig tröttna på bild, text och formgivning, att få skapa något helt själv :)

åkte hem sen iallafall, moppen och allt.
sen dess har jag planterat en massa, lukat lite och solat såklart i min fina bikini.
börjar få lite linjer nu till och med, :) man blir sjukt seg av att ligga i solen.
sofia ringde nyss, lite kul (: blir fika i veckan.

har fotat också idag, som ni kanske kan se ovan.
mimi får vara med på ett hörn också, hon posade så fint idag i solen.
 
min baby.
breathe out, so I can breathe you in.
ff, ffs.

om man skulle göra lite matte nu kanske? läxa till imorgon ju, men palla gå dit?
ska snacka med syon sen vid halv 4 iallafall, fixa mentor och så.
jag har fem minuter. de fem minuterna kommer förmodligen påverka mitt val av utbildning och yrke senare i livet. haha. alltid lika skoj.
gick bra på fekprovet iallafall (: tror jag klarar att hålla mitt betyg tills vi slutar.
är bara samhällen och idrotten som kommer dra ner mitt snitt, är jag rädd.
eller ja, samhällen.. satt ju och skrev på det igår, men ett arbete kan kanske inte kompensera tre prov.
får se hur det blir iallafall. jag har glöden ;)

idag är jag kelsjuk dessutom. man blir väl det när man ligger och glassar utan kläder i solen. får sådana semesterkänningar. :)

dagens drinktips:

vaniljvodka
ananaslikör
sockerdricka. :)

blir biblioteket också imorgon. om man orkar?
får se om jag tar mig till gymmet också ikväll. kortet går ut på onsdag.. men jag känner mig ganska fit ändå. är sjukt allergisk dock. :S

mjao?
måste lära mig att spela gitarr också, fixa lite plektrum som jag kan leka med.
nej, nu blir det rättskunskap och matte. adios. te quiero.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback