update, so I've grown.

ny säng, nya möbler, nytt rum.

det väntar på dig :)

mamma väckte mig imorse runt halv 9 och vrålade att vi skulle titta på sängar. liksom, whookej.
sagt och gjort, en ny 120 säng Sultan funkar ju fint för mig :)
ommöblerat hela rummet också, slängt en massa skit.

hittade mina kärleksbrev och listor =p
blev nästan rörd.

"AJ LÖV JO, Du är sötast i verlden"

denås hade ringt också imorse när vi var iväg . men det missade ju jag :/
aja. blev ännu ett sms. får se vad det blir av det.
jag har iallafall en ny säng där en baby får plats. om så önskas.

schlager ikväll? krille ville se film, men då måste jag städa, vilket jag inte orkar nu.
ser ut som bombnedslaget på ovanvåningen. kläder överallt, eftersom att jag inte kommer in i klädkammaren just nu, då där står möbler för dörrarna. brightass.

nick-klick.

blir hemmakväll, pluggkväll och sovkväll.
ville dock leka, får se hur det blir dådå.


- I refuse to go now that I know that you need me.
I wont go now that I know that you see me.
I will never go unless you ask me.

MEOW!
jag har nog ätit världens äckligaste soppa nyss. haha.
ska lätt dansa nu. innan man börjar med skrivandet.

jag har nog alltid varit lite poetisk. hittade en dikt idag från -97.

- Du är så god och glad,
aldrig något tjat,
du är bäst i världen,
och gillar mat.

;D ledt baby.
nu ska det shakas.


godnatt.
härmed slutar jag vänta på svar.
har dansat av mig iallafall. råplugg av spanska nu i sängen.
"Ha ett bra liv" - gärna med mig deltagande på ett hörn.
// kär idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback