a rush of blood, since everything's not lost.

so I counted up my demons,
saw that there was one for every day.
with the good ones on my shoulder,
I drank the other ones away.
so if you ever feel neglected
if you think that all is lost
I'll be counting up my demons
hoping everything's not lost.

when you thought that it was over
you could feel it all around
everybody's out to get you
don't you let it drag you down
so if you ever feel neglected
if you think that all is lost
I'll be counting up my demons
hoping everything's not lost.

I'm gonna count them all and burn them down
I'm gonna put them six feet under ground.
I'm gonne live my life and have friends around.
and I'm gonna stick to the one thing I've found.

nallar

Imorgon är det fredag, oh yes!
Varit på väla med mamma idag. Jag fick presenter :) Mys.
Imorgon är det ändå fredag.
Sen är det lördag och film.
Yeeehawww.
Det kommer bli en underbar helg och morgondag.
- Jag känner att jag lever igen.

kanske är jag inte lika asig längre heller. Förlåt.
Jag har lovat att börja uppföra mig, och sluta gråta i smyg.
Helst sluta överhuvudtaget. En ny början. En ny dag.
Hoppas på mardrömsfria timmar framöver.
Inga hopp från balkonger, havsströmmar eller gravida katter.
- Emma har ett sjukt sinne.

Men jag lever. Med er och bland er.
Trots skola och en tidig död, så lever vi nu.
Det är väl fan på tiden att göra något av det
och sluta måla fan på väggen?
- Citat 06.


Dennis, Malin, Emma, Krille, Billy, Linnea, Pernilla. Vi ses kanske imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback