fy fan vad vi är bra!

- på att baka fula lussebullar --> rågoda dock, jag käkade 4 igår
- på att mygla och undvika skolk
- på etnisk utrensning i 2a
- på ryska - njet
- på att leva under press, stress och hets
- på att tjuvröka för att inte svimma
- på skådespel, så ingen ser hur dina knän skakar och svetten flöda
- på att aggra över skollunchen, slänga all mat och frysa istället utomhus
- på att improvisera och hålla varandra om ryggen


Idag har varit en riktig skitdag. True that.
Provet gick väl sådär, talet gick okej.
Fick ingen mat, då jag inte fick någon plats.
Tränat i 1,5 timme, gått en mil och gymmat på det.
Sträckte mig när jag skulle impa dessutom. Yes.
Bölat så dennis hört det idag också, och för vad?
Tur att det löste sig sen.

Bakade med töserna i måndags, sen har det bara varit plugg och träning och föreläsningar.
Pluggade med Krille igår, det slutade med en fet kebabsallad överöst med vitlökssås. Jag var omtyckt på bussen hem vill jag lova.
Var teater i Lund också igår, vi var nästan vilse, så jag insisterade på att vi skulle följa efter Eric på toan ;D
Jag är helt säker på att han gjorde tvåan. Lovar.
Kom rätt till slut iallafall, diskuterade hur det skulle bli om vi parade ihop ett visst par.
Om man hade klarat att bevittna deras grovhångel i korridoren?

Haha.

Imorgon är det fredag iallafall. Äntligen.
Jag behöver verkligen en kram.

Religionstentan klar nu,
jag är fanimej redo för helg.
Bring it boii.

sumo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback