I had seven beers in an hour's time,

lussebulle
där man vill bo.


and many more is to come.

Snart är det lussevaka :)
Frågan är bara vad som händer då.. haha.
Ekebo Malin ;D

Träffade Joel idag, den gamle mediahoran.
Annars har väl dagen varit ganska plain, inställda lektioner, dötid på matten, repetition på engelskan och pussel på historian. Jag & Malin roade oss med att föreviga vår syn på vår rektor, eng-lärare, rk-lärare och Snygg-Henke.
Inte dåligt må jag säga av två tjejer med VG i bild. Haha.
När vi sen sprang skrattandes ut ur klassrummet för att tatta varma kanelbullar i köket möttes vi av Rambod med hela korgen i handen. Då blev vi ledsna.
Jag ska bli lika asig när jag går i trean. Då du.

Undrar hur det går för emma med kärleken nu i veckan då.. :)
Dennis har redan hunnit ringa en gång idag, för att berätta om sin hemliga dragning till Nuttal, den oskuldsfulle. Lycka till grabben, kommer jaga dig till helgen =p
Hms. Nu var engelskan klar iallafall, tror jag (efter att ha redigerat allt jag snott rakt av),
och 2 minutaren är skriven, klar att nötas in i min sledna fotskalle.
Japp, du läste rätt. Jag är en fotskalle.

Om man skulle kolla på gårdagens Betty och drömma om lussebullar och saft?
Snart är det jul.
17 skoldagar kvar, om jag inte minns helt fel, 4 veckor.

Kåss och lim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback