längtan & tungspetsar.


vad hände?

jag orkar bara inte. det gör ont överallt, känner mig gnällig och hopplös.
fullstoppad med panodil, kalkon, fett och äppelkaka.
dennis har åkt för att tillbringa kvällen med agge, och ja, han gick utan något.
har slagit vad nu, får se hur det går med det.

har inte lust med något särskilt, lust räknas inte längre bland alla måsten.
det är höst/vinter och det mesta har tagit en nyans av gråhet.
vart är det där gula och röda som utlovas varje år?
det måste ha gått mig förbi, för nu är det bara grått.

blev ingen film ikväll, kanske tur det.
engelskaplugg --> huvudvärk och allmän sjuka
får se om man kommer på måndag, eric kan ju omöjligt hata mig mer än efter årets förra uttalande.
men nej, jag kommer sakna livet alltför mycket annars.

träning också. de drar 200 kronor från mitt konto kontinuerligt för att jag ska kunna träna och bli fit.
"the fittest survive" - som sagt.
får väl börja jobba på det, men för att komma dit ska man helst kunna andas och stå upp igen.
såå, that's it for now.
sängen väntar på bäddning, mer ipren, nässpray och ett sött sms till dennis (innan han ger upp hoppet & ägnar alltför mycket tid med sin FHM-tidning - Ja jag såg PORRSPECIALEN)
Usch vad grinig jag är. Skottpeng. 
Håret blev godkänt iallafall :)

snart är det jullov, och det ska bli ännu bättre än höstlovet. något jag ser fram emot.
hms, saknar fortfarande korten från maskeraden.. haha. och emma, är borta?
alla är så upptagna, att man inte får plats i någons upptagenhet, inte heller rymmer någon i sin egen.
"Life sucks and then you die" - deal with it MF. ;D

kärlek & snask.

mimi :)Malins fingerljus. - Be happy, right? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback