mucho mambo.

nalle

Vi kan döpa henne till Emma. Visst är hon söt?


Är vän med dennis igen, vilket känns ganska lättande. Var tur att han ringde igår, annars hade nog min långsinthet kommit ivägen litegrand. Det är inte alltid så lätt som det ser ut.

Idag har vi varit duktiga minsann. Vi är nästan klara med vårt Historiaarbete (som vi ägnat vår lediga dag till), har hunnit äta en pizza - utan ost och vitlök -  samt tillbringat en dryg halvtimme på tivoli. Fick tävlat och vunnit 2 biobiljetter iallafall, med hjälp. Canburry, var svaret. Blir bio för mig och brorsan då antar jag. hah.
Sen blev det träning med Krille och My, som ganska snabbt bestämde sig för att det var roligare att stå och titta på mig när jag tränade och slippa svettas själva.
Motivationen var låg och tröttheten tog över efter en timme av "-Palla?!"
Så därför ska jag dit imorgon igen, såklart. ;p
Hem med björn iallafall, somnade typ på bussen - som alltid. Kom hem iallafall, blåfrusen och allmänt i obalans. Det var några Klippandrägg på bussen idag som skulle festa också. Det roligaste var när killens flak gick sönder och ölen rullade i hela bussen. Då log jag. Lite.

Usch emma, du är ond.
Sa till billy också att jag skulle skratta när han hade sitt muntliga engelskaprov på måndag.
Haha. Lite elakt kanske. Han skrattade ju inte när vi hade våra i måndags, utan tränade med mig och malin i vårt isolerade matrum = vi låste ute alla andra.
Det gick bra tror jag, fick dock göra en djupanalys helt improviserat då eric gick utanför frågorna. Tur att man stammar och stakar sig och blir tomatröd. Tur att man läst boken tre gånger iallafall.
Kommentaren?  - Thank you Emma.
Kändes ju betryggande. Haha. Usch ja, jag ska nog sluta vräka ur mig hatdeklarationer mot lärarna i deras korridorer. Yes. Bra idé.
Kanske kan bli nyårslöftet?

Om två veckor börjar julkalendern. Fett.
Vi har till och med studiedag då i svängarna. Ännu mer fett.
Snart är det Ugly Betty och Grey's Anatomy på tv.
Det ska jag njuta av, med mina tre filtar och täcken.

Peace out. Ni är bäst.

sumo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback