I'm here but it hasn't been easy,

when I needed shelter, from the storm I was in.
I say you are the reason, for everything that I do.
I'd be lost, so lost, without you..


Så var helgen över. Ledsen att jag missade tjejkvällen :(
Men snart är det lov och då är det ProUnit som gäller ;D

har saknat det, saknat allt som var i somras :)
att bara kunna gå ner och sätta sig någonstans, tillbringa kvällar och nätter tillsammans och göra ingenting alls.
Den senaste tiden har jag gjort det med Dennis istället. Något som uppskattas, självklart, men ändå känns taskigt.
I love my friends too.

Så, nu kommer jag terra alla och planera höstlovet. Det ska firas, mysas och gosas. (Ja, dennis, jag gosar såklart bara med dig)

Vill baka också och feta mig. haha. nej inte feta mig, men tycker det är mysigt att bara glömma bort alla ideal och komplex för en stund. De lär ju finnas kvar imorgon, menar jag.
Så nu efter två rader choklad, JA idag också, och en massa matte ser jag fram emot att få djura på gymmet tills man trillar ihop. Imorgon ska jag sova, så gott, så gott.
Har matteprov dessutom, och förhoppningsvis hinner vi göra vår marknadsundersökning på morgonen också. Niclas hade inte fått min förfrågan så vi får se hur det går. I värsta fall får vi våldgästa ;D

Kvällens musik då?
-  James Morrisons platta Undiscovered.
Skönt, så skönt.

Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag. Sen är det lov. Och det ska firas därefter, frågan är bara hur.
Halloweenfest är också ett måste, frågan där är istället vart vi ska hålla hus.
Sen kommer Mårten gås och Kalkonmiddag.
Ja nu kära vänner, är hösten här och vintern på ingång.

Får hoppas att jag får tillbaka min jacka imorgon då. Det var ju någon som tagit fel jacka och lämnat en XS till mig när jag var och åt. Thanks. Man borde ju märka skillnad på en M och en XS?
Tydligen inte, ingen som ringt Gunilla iallafall och sagt något.
Men men, det är ju jag som ska rota igenom garderoben, first thing tomorrow ;)

Jobbet gick bra också i fredags, hade gett mig fan på att vara glad, så det var jag.
Trots att hela Zgandergänget var där, så var jag glad. Smått obekväm och svettig, men ändå glad.
Ska jobba tors/fredag tills den nya lärts upp. Sen blir det att söka annat jobb, närmre hem, så man slipper busstiden på nästan 2 timmar hem.

Jag vill ha kuddkrig och kasta popcorn, se film med en film och tända ljus, flina och se dum ut.
Det gjorde jag visserligen igår, om man bortser från ljusen och popcornen. Trots detta var det ganska mysigt, bara mitt humör som förstör helgerna numera.
Vet inte varför, har bara retat upp mig på småsaker, stressat och känt att tiden inte räcker till.
Det har ju inte med Dennis att göra egentligen, ändå är det väl han som får ta mest skit, Förlåt.
Är bara så trött, slutkörd.
Men vem är ensam om det nuförtiden?
- Det finns alltid någon som har det värre, får man intala sig och gå vidare.
Jag vet att det stämmer.
Kanske är det allt snack om folk som håller ihop resten av livet, eller våra framtidsplaner som krockar, eller så är det bara vinter och kyla. Jag vet inte, men det är vi två, och det kommer förmodligen vara så ett bra tag till. Ska bara klona mig så jag kan vara överallt samtidigt.



Fredagens I-landsproblem?
- Faaaan, skolans rulltrappa funkar inte.

Haha. Gud vad synd det är om oss.

21,08 läggdags?
Ska läsa 50 sidor matte, sen så ska jag sova i min nysträckta säng.

Watching memories fading again.

jag säger det inte ofta nog, jag vet. Ibland känner jag inte för det. Ibland väntar jag och glömmer. Ibland känns det dumt. När jag väl säger det är det på riktigt.

Jag älskar dig.
och
Jag älskar er.

Du är världens bästa, och jag har världens bästa homies i ProUnit ;D
Nej, nu ser jag faktiskt fram emot morgondagen.

Tjejpyssel med löshår och manikyr också ;D läckert ska det bli. Varför snåla liksom?
Dags att räkna ut hur månadens lön ser ut, jag skattar ju inte (;
Cable guy rockar, för er som inte visste det.
Killar med randiga boxer och håriga ben som flaggar i cam är inte lika hett. haha.
Där har du dig något Pernilla ;)

So, I'm done, shoot your gun. Hun.


iland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback