I've outsmartened iTunes!

det tog mig bara 2 timmar, och ytterligare 2 att lägga in låtar.
yeah!

betalde dennis skuld iallafall, och lökade sönder i stan.
isch. skänkte pengar till en tjej också som tappat sitt busskort.
Ibland är jag verkligen för snäll.

Idag har det varit sarkasmens dag. Det hela började såklart när jag kom hem.
Humörsvängningar, vansinne, meditation, huvudvärk, feber och patetiskt böl över småsaker.
Vissa dagar borde man inte få vakna upp överhuvudtaget.

Veckans händelse?
Pappa får punka på bilen och tycker det går trögt att köra på motorvägen.
No shit, när man har kört på fälgen i flera mil?
haha.

Skadeglädje till max. Tur att det var en tjänstebil.

Imorgon får jag tillbaka min jacka iallafall. Om det inte snöar, för då kommer jag inte till bussen.
Hade även planerat att ha bakdag och filmkväll imorgon, därför jag städat och slitit som ett djur.
Men det ser mörkt ut, blir på sin höjd en fika i stan. Vilket alltid är trevligt, men tyvärr inte varar lika länge.
Jag har blivit otroligt sällskapssjuk, nästan så man blir mörkrädd.
Ondskefull dessutom, som skrattar åt andras självömkan. Det är inte vidare snällt, Emma.
Usch ja.
Man får kanske spärra in sig själv på rummet igen , tända lite ljus och flippa fram "Lugna låtar"-listan.
Låter som mitt Eldorado ikväll.

Newsflash:
Snö imorgon?
1 november imorgon.
3 dagars lov kvar.
2 dagars jobb kvar.
helg och mys med Denås :)
samt förhoppningsvis mys med vännerna, igen.

man måste ju ha någon anledning att gå upp om morgnarna, inte sant? :)

dagens låt:

James Morrison - This boy


h

- Nej, allt är inte skit. :)


Mys Halloweenfest kickade iallafall :) Riktigt roligt.
De kallar mig Jackie Sparrow, Johnny Depp's okända själsfrände.
En dag så, en dag ;)


hahaa


nej jag är inte full. alls. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback