Smakar biffarna köttfärs eller kött? Joel?

proc

DÖÖÖÖÖÖ BLONDINER PÅ PROCIVITAS; DÖ DÖ DÖ. Skona mig iallafall från era idiotiska uttalanden.
Jag häpnar, jag hatar och jag våndas.
Är det något jag inte står ut med är det dumma människor, de borde förpassas till en mörk skrubb någonstans där de kan äta tonfisk som smakar som kyckling, eller biffar som smakar något annat än kött.

Fruktansvärt.

Dennis har inte hört av sig, jag fick inte njuta av kvällen i gott sällskap eller något.
Jag har pluggat, pratat med mormor och ätit 100 g choklad med daim i. Gott.
3000 finnar garanteras, och slutkörning på gymmet imorgon, innan jobbet (som jag sagt upp mig ifrån).
Ska ta ett ordentligt snack med dem imorgon. Ingen kan tvinga mig vara kvar.
Min Mp3 funkar inte, FORTFARANDE.
Pappa, björn och jag är helt knäckta. Jävla elektronik. Den kommer ta över världen.
Eller åtminstone ge mig en stroke.
Magkatarr, uppsvullen med humörsvängningar. Ska snart isolera mig på rummet, så ingen far illa.
Brukar lugna sig efter ett tag, en stunds funderande och hat.

Hade en trevlig fika idag iallafall med Sofia, som satte tankar i spinn. (främst om alla kalorier jag fått i mig under dagen som måste kämpas bort imorgon), samt hur det är att leva med någon. Eller att ha någon nära, men ändå så långt bort.
Är jag en ytlig vän? Jag trodde man hade vänner för att man tyckte om dem, inte för att ha någon att vara med ibland när ingen annan kan :/ blev ledsen när jag läste det.

Bevittnade en stöld också idag.. spänning i vardagen.
Ungefär lika spännande som när jag mötte Heide med en cigg i mungipan, som jag just skulle tända.
fuck it. jag är inte positiv eller lugn idag.

ska packa träningsgrejorna nu, händer inget ändå.
snart är det helg iallafall. böcker, mörker och sömn.

- kom nu när solen gått ner.



Dagens roligaste attempt?
- Anledningen till att jag vägrat dricka saft nu i 1½ år. varför?
Bildbevis fogas.

äcxk
denna hink har stått på golvet.. varför? Emma trodde att det var där saften var, efter dumma kommentarer vid synen av en tom spann. "Åhhhh , saften är sluuut!" osv. Konstigt att man äcklades?
Självklart var inte så fallet, utan detta är en skräpspann. där det övriga innehållet rinner ut.

Bra emma. Du har gått miste om 1,½ års saftdrickande. Tabbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback