and my heart don't beat like it used to,

for reasons unknown. I miss your voice.

image155
Bite me.
Har varit ute och gått innan frukosten idag iallafall, käkat ägg och kiwi & skrivit en kladd på en Marknadsplan.
Inte för att jag har en aning om vi ska skriva en sådan, men jag tänkte att det kunde vara bra att ha börjat på en sådan iallafall. Kanske?

Blir att ta med tänkarblocket ut på balkongen nu snart också. Ska vara i stan sen vid halv 5 för att möta upp med Malin och Krille. Får se vad dagen bjuder på :) Glass och solsken, hoppas jag iallafall.
- Hoppas att pernilla inte är sur sen i lördags också. Var inte meningen att vara störig.
Oops.

Lyssnar på Arctic Monkeys i sällskap med The Killers idag.. Det får vara så. Jag trivs med det,
men grämer mig för att jag missar Roskilde. Igen.
Men det löser väl sig.. Hoppas jag.
Dock vet jag inte hur det skulle vara att inte få prata med dig på ännu en vecka.
Hah. Jag blev så glad att tårarna sprutade igår när du ringde. Väntar på dagens samtal också.
Trots att mobilbatteriet säkerligen är slut nu. Jävla lumparfanskap.
Det är snart slut, får man intala sig.
Samma sak med skolan.. det är snart sommarlov.
Att vi har typ 8 NP och feta tentor innan dess är det väl ingen som lider utav? Haha.
Fuck it, lyssna på SMK och njut istället.

Nu blir det balkongen. Om det inte blåser fortfarande.
Du måste älska livet för att stå ut med det.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback