By far, årets jävligaste vecka.

Och ändå är det bara tisdag idag. Det talar för sig självt.
Helgen slutade bra, trotsallt och caset blev inlämnat.
Dock verkade som om jag missuppfattat en del, som vanligt.

Jag & Malin var inte sena att gå och trösthandla choklad och annat nyttigt smått.
Vänta. Ska se om skatorna går upp i rök om man stirrar tillräckligt intensivt på dem.
...
Nej. Men de flyttade sig en gren iallafall. Jävla liv.

Blev en del solat igår dessutom, och lite plugg, som vanligt.
På kvällen skulle vi grilla, och vi slutade med att det var jag och Krille som grillade.
Hade korvätartävling och jag la mig på 5. Hah.
Blev någon cider och öl dessutom, men var hemma i god tid för ännu mer plugg.
Fick cyklat 1,5 mil också, och sov som en sten.

Idag har det blivit promenad och gissa vad? Juste, plugg.
Ringde Chris också.. som inte svarade de två första gångerna då jag ringde helt kallsvettig,
men beslöt mig ändå för att ringa en gång till. Han skulle ju uppenbarligen inte svara.
Förrän precis när jag skulle lägga på och hade lagt undan alla lappar.
Dock fattade han inte vem det var som ringde, eller vad jag ville.
Men men. Jag fick en tid iallafall, och har drygt en månad på mig.

Klar med engelskan nu iallafall, 8 timmar efter att jag börjat med den.
Har ätit gröt och spenat idag, så jag väntar bara på att mina biceps ska ta fart.

image157
Hade armhävningstävling hos Krille i söndags. Jag klarade EN. =D
Blir gymmet imorgon, och kompledigt från skolan. Jag orkar verkligen inte mer.

Kollade på resor till värmen också idag. Nu när mamma satt in mina tusenlappar på kontot.
Dock är det väl meningen att de ska gå till något nyttigt, typ körkort,
men jag tänkte faktiskt ut och leta skor redan imorgon :)

På fredag ser det ut att bli danmark om vädret tillåter, och en snabb sväng på fest hos Krille.
Sen är det lördag och besöksdag :) Ska upp till Eksjö och skalla lumpare.
Iallafall visa upp mig som den förstående och älskvärda flickvännen jag borde vara.

Men men. 10 minuter kvar av cyklingen, en mil avklarad, en halv to go.
Sen blir det dusch och film i sängen.

- Fan. När börjar Spannarpsfestivalen? =D

(idag stod det på ticnet att biljetterna till Hultsfred började ta slut. Jag lackade, men förstod snabbt att det fanns tillräckligt många kvar. Bandsläpp nästa onsdag. Yey. Sen åker vi snart.)

27 SKOLDAGAR KVAR!!

image146

HAHA. Det är inte lätt. ; )

GRATTIS EMMA OCH HENKE; SOM FYLLER ÅR IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback