can't control my feet ;)

74089-143
image161
yeah. nipples! :P

ännu en skolvecka avverkad, en öldag i danmark och glass.
Träningen har slutat ta, men kläderna passar fortfarande :)

Igår var dennis här och mös, fastän jag var trött och grinig redan när han kom =p
Kollade på "Blood in blood out", en seg rulle från typ 70-talet. Jag somnade efter två timmar.
Idag har varit världens drygaste dag =p
Dock hoppas jag att det löser sig ikväll, ska till Emma först, sen in till stan var det tänkt
Får se om det blir något, annars får man väl åka hem igen =p

jag är glad iallafall, har druckit två drinkar och dansat lite.
ska köra om dryga timmen och sen är det party :P
Måste fixa till flaskan också.

:)

- För jag ska alltid vara jag. & mig blir ni inte av med, inte ens till studenten.
I love you guys. synd att tiden är så knapp. ♥

Och rambo, som du kallas, snart är du hemma på riktigt :)


Förresten, veckans roligaste minut:
Björn skulle lämna in sitt projektarbete, som är en dokumentärfilm om funktionshindrade, som ska göra en cirkus.
Björns impulsiva låtval? "Cant stop my feet"
I refrängen "Can't can't can't control my feet," rullar en kille i rullstol in.
Tur att han hann ändra låten innan deadlinen.

Så jävla rått.
Men ändå, så sjukt att man inte kan göra annat än att skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback