Evål, så evål.

image145

moahaha. när jag väl har makten så.. då ska mitt ondskefulla skratt ljuda dag som natt! =D
Iallafall mot sådana jag inte tycker om, vilket i nuläget är rätt många, konstigt nog.

Har varit och tränat idag, sett den Skäggiga damen på bussen och tröstshoppat ett par jeans och en top. :)
Ännu finns det inga skor som passar mig riktigt i smaken, vilket är synd.
Berättade för mamma om mitt nalleri, och har lovat att betala tillbaka pengarna när studiebidraget kommer.

Tills dess lever hela familjen på existensminimum och korv.
Jag hatar korv. Fan fan fan.

Och jag hatar gymmet. Det gör mig ledsen.

Imorgon är det ryskaprov.. igen.
Jag gillar inte ryska heller, när man måste prestera.
Det är roligare när det inte är en massa krav inblandade.

Har lyckats klippa och klistra ihop nästan hela tyskan (efter att ha översatt tre tyska hemsidor)
och halva religionen (genom emmas extraordinära gamla högstadiearbeten)
Solen skiner ute, men lockar ändå inte mer än sängen.
Gud vad skönt det skulle vara att få sova.

Muah, Malin var inte heller i skolan idag. Det kändes bra ;) Kompanjoner i brott, liksom. Haha.
Jag planerar dessutom OKTOBERFEST 22 september- 7 oktober!
HÄNG PÅ =D

Nu blire mat. eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback