Påsken har anlänt.

Hur vet jag vet?
Under dagen har jag avverkat två påskmiddagar, princesstårta, lammstek och potatisgratäng, samt chokladpanacotta och hallonkompott. Sinnessjukt.
Haha.

Varför är det så att svenskar under helgerna äter så fruktansvärt mycket?
Eller ofta?
Jag är fortfarande skitmätt, och ändå har jag ätit smått av allt.
Hur orkar man äta var 3:e timma? Hur i helvete ska det gå till?

Var på väla igår efter gymmet, det var kul. Hittade dock bara en klänning som jag spanat in sen tidigare. Får ha den på söndag tänkte jag :)
Blir gymmet imorgon också, om jag kommer upp. Dissar det sista glaset rödvin. Sjukt mätt och flummig i huvudet.
Dennis är ute ikväll med brorsan och Agge. Hoppas de har kul.

Var mysigt hos Camilla och Markus idag iallafall. Skratt som vanligt :)
Till och med födelsegrisen vinkade av mig när jag gick. Trots att hon uppenbart inte har den blekaste
aning om vem jag är. Dock var inte jag heller så uppmärksam som 3-åring.

Mamma, pappa och mormor har lagt sig nu iallafall, och jag borde följa deras exempel.
Med vin i magen borde jag kunna sova. Ingen snarkandes gos heller, inga sprängande öronproppar,
ångest eller baktankar.
Bara sova. Underbart.

Ska bara bädda bort katthåren först. Mimi har tagit över min säng.

Natti.
plenty of love to ya'll.
Malin, vi ska till GBG med SILVERTEJPEN!! :Dps3

image148
yeah baby. let's get down and woogli ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback