Where did we get rid our lives?

image144

Buhu.

Gym, plugg, gym, plugg, mat, gym, plugg, skratt, plugg.
Imorgon är det fredag. En vinare hitåt, ohoj!
Ingen skola imorgon iallafall. Eget arbete, så det är bra.
Blir träning och sen danmark, igen.
Dock har jag typ noll cash, men det löser sig.

Med vilja kommer man långt. Får simma, helt enkelt.
Klar med religionen nu - fast ändå inte.
Men men. Jag ska ha mvg i kursen ändå, tack vare gamla insatser.
Just nu har jag inte så mycket till övers av den kvalitén.
Nu vill jag bara skratta och prata nonsens med blondinerna, djuren och resten.

Dagens kommentar:
"Jag har minsann aldrig använt en man i stretchingsyfte!" - Malin
Påstod vi det? ;D

Undrar när jag får min dödskallering? Har väntat länge nu. Men den som väntar på något
gott väntar aldrig för länge.. sålänge det inte gäller typ glass eller beröm.

Dagens öppning; Beskriv en förlorare.
Dagens mitt; Ryskaprov med Billy, fler insjunkande släktmedlemmar, hån och förakt på väla
Dagens slut; Hån, 5 nya plattor, iPod, ledigheten sjunker in.


Nu ska jag tanka musik. Det är great. Girlpower and peace to ya'll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback