Nu vart det skola igen.

Sitter i datorsalen med en av dagens två lektioner avklarade.
Övrig tid har spenderats med snuttande och shoppande.
Ett halsband, ett armband, en kofta och havssaltspay rikare är jag nu på väg mot dagens sista lektion.
- Lektionen jag redan imorse hade tänkt vara sjuk från.
 Dock kom Malin som en ängel och påminde mig glatt om att jag redan nu hade 50% frånvaro. Haha.

Ledt ;D

Igår var det film och mjukisbyxor som gällde, och ja, jag älskar det.
Ska väl till Max en runda efter skolans slut, och äta dagens obligatoriska glass.
Mamma har vaknat till liv nu och kontrollfaktorn är ett måste.
Stackars liten.
Får se om man fångar Parsa på bussen också, vore skoj :)

Ikväll vill jag vara fräsch och osminkad,
vältränad och ynklig.
Men mest av allt vill jag bara ligga på rygg och leta efter stora mygg i taket :)

Dagens konstaterande efter mardrömmar ; Jag vill inte åka buss i Brasilien.
(Inte om det innefattar att tvångsdonera sina organ medan man fortfarande lever)

fest hos Billy
Snart blire fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback