Sömn är överskattat.

Varför ska man sova egentligen?
Det finns så mycket man missar då.

Dessutom blir man betraktad som en sömntuta,
som snarkar och tar liten plats på jorden.
Och vad är det egentligen med Chrille och Emilia? =D Haha.
Jag vet helt enkelt inte vad jag jiddrar om..

Åtminstone försöker jag jiddra, och sålänge jag slipper möta frågande blickar funkar det bra.
Kanske borde man börja bikta sig?

Idag är det ju jag som slutar redan 13.10 och därför inte har en blekaste aning om vad jag ska göra resten av denna soliga dag.. Jag får väl lyssna på Ellinor. Haha.
Har haft den på huvudet hela morgonen, men det gör mig inget.

Är sjukt mätt och sugen på choklad,
min diet kommer gå åt helvete.

Frågan är nu bara om man ska till Max efter skolan, eller åka hem.
Får fråga Parsa på bussen vad som händer. Det löser sig.
Och nej, jag har inget liv.
Och ja, jag saknar Maria.

Imorgon blir det fest igen, och det är ju jag som kan sova bakis fram till 11.25.
Dessutom är det lektionsfri dag imorgon, så förfesten börjar vid frukost. Riktigt fint.
Nu börjar NK:n. Ciao.

- Gurkburk


.blommor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback