"Det är mycket godare att få det i munnen."

Det borde sammanfatta gårdagen ganska bra.
Samt att jag har toalettpappsludd på mina stövlar. Haha.

Jag vann bowlingen iallafall,
Billy blev kinkig men det var kul.
KockJoel berättade sin livshistoria, dvs när han mirakulöst "räddade" Klaras bror från att dö.
Jag är imponerad, som alltid.

Fick rida rygg genom halva stan,
deala med folket och säkra min plats som nikotinberoende.
Somnade gott efter kvällens ryggmassage med vattenflaskan tätt intill.

Idag har varit en dag av illamående, magmedicin och mer illamående.
Jag varken kan eller får dricka på länge.
Och ja, kött fyyfeen.
Jag har fortfarande Sean banan på huvudet. - med en stooooor apa på.
Har skrivit all engelska iallafall - det känns skönt.
Nu återstår bara svenska, org & ledarskap, ett porträtt av en seriemördare och fotoläxa till nästa vecka.
Måste ha missat något..

Ikväll har Bobo och Malin varit på besök.
Intressant som alltid. Vi har sett filmen Trade, om människohandel och råhet.

everybody needs somebody,
everybody is somebody to someone.

- Be patient and have a little faith.

image249

btw; Klara sa att jag hade smala ben igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback