Det känns tomt, eller hur?

Han är inget kräk egentligen. Så jag får ta tillbaka det.

Idag gick jag upp på riktigt vid klockan 1.
Innan dess hade jag såklart druckit 3 liter vatten,
och räknat träknastar i taket.

Snart är det dags att gå igenom utkorgen (om jag inte lyckats radera allt igen)
och samtalslistorna.
Har inte hört något om kvällen ännu, och kommer förmodligen inte göra det heller.
- It's a once in a life opportunity.

Men jag orkar inte bry mig. Jag lever för stunden, det där lilla som kan göra en hel dag.
Jag fick MVG på matteprovet iallafall - det känns bra.
Redovisningen gick betydligt sämre, men det är sånt man får ta antar jag.

Just nu vill jag bara göra sånt jag är bra på,
sånt jag tycker om att göra,
och längtar efter att få göra.

Jag vill inte alls spendera dagen med att skriva uppsats,
även om den må vara årets sista.
Jag vill absolut inte julhandla med pappa heller, eftersom
att jag vet att vagnarna kommer fyllas med godis och annat snask.

Jag vill inte heller ha träningsvärk efter gårdagens raveande & lapdance.

Men fan. Det var kul :D
Malin - du är en pingla, fastän du molestar ettor ;D haha.
Tack alla för en toppenkväll :)

image255

bilden är från maj - 07

Kommentarer
Postat av: Malin

hahha, sjukt kul det var igår. det får vi göra om ;D

2007-12-19 @ 16:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback