"Detta måste fan vara beviset på att Gud inte finns"

Helgen har spenderats på dennis 20-års fest - still in pain,
med 20 timmar på Max iklädd TOMTELUVA,
med två moppeolyckor på en halvtimme - lårkakor och en vrickad fot
samt.. förkylning.

"Va?! Du skojar?! Ska jag ha på mig denna?!"
-"Du får ingen lön om du inte har den."
Nu räcker det tydligen inte med att man idiotförklaras för att jobba på Max, nu ska man se ut
som en idiot också.

Jag orkar verkligen inte mer.
Dennis har inte svarat heller, så jag ger upp.
Nyår stundar, julafton likaså - men jag hoppas det dröjer lite till.
Just nu vill jag bara ha lov och sitta och dricka öl i Lund med Sebbo och
få gnälla lite för min msnmentor.

Imorgon är det min sista redovisning iallafall,
och på tisdag mitt sista prov.
Hoppas att Malin inte glömt vårt plugg imorgon - jag tänkte ladda upp med choklad
och en massa kramar.
Jag saknar min Malin, även om jag är för trött för att visa det alltid.
Jag vet att hon är lika trött.

Och Krille, Krille..
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Just nu har jag inte ens lust att fira nyår, jag vet hur det kommer sluta.
Är det meningen att jag ska stanna hemma nu, som det var då?
Skillnaden är att jag inte har någon att stanna hemma med nu, som då.
Det är helt enkelt inte lika välkommet.


Helgens låt på huvudet; "Livet är en våldtäkt"
Helgens ord; Luder
Helgens ågren; Snyggö - Förlåt

Imorgon ska jag hämta hem pappas paket. Det var på tiden.

image254

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback