How many hearts will die tonight?

Julen närmar sig med stormande steg, reklamkampanjer och "kram-kampanjer" har dragit igång.
Skänk en kram till de ensamma, säger de.
Känner inte sig alla ensamma utan kramar?
Och varför ska man behöva betala för en kram?
- Jag fasar inför antalet dödsfall, i år, när mörkret är råare än förr.


Tiden står still, vilket passar mig utmärkt då jag ska ut med kameran på uppdrag.
Dagens mission var snygga underkläder, träning och kuvertutdelning.
Jag lyckades med allt :)
Imorgon är det träning, matte och studentbowling.
Ser fram emot helgen :)

image248

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, jag HATAR de nissarna som står på Maxi o säljer kramar. Äckliga är dem, jagar ju fan en.
"Krama mig?" "Ja, om DU skjuter mig först!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback