I'm HUGE in Japan,

bokstavligen talat ;D

Sa hon och smällde in ännu en Marianne i munnen. :)
Dagen har varit sjukt stimmig från min sida.
Provet gick bra, jag har skrattat hysteriskt,
matten går framåt - nästan,
och träningen står still - men jag pallrar mig dit ändå.

Dötiden efter provet - ja Emma gick först av alla,
fördrevs med tröstshopping;
En pennkjol, ett festlinne och en kortärmad kavaj samt en mascara.

Dissade gummimaten i skolan, sen blev det träning med Krille i en timme,
för att möta upp med mum on wheels och pappa på väla.
Mamma såg helnöjd ut så jag misstänker att hon köpt mig ett berlockarmand ändå.
Då är hon snel mamma on wheels.
Det ligger tanke bakom det nämligen, har alltid önskat mig det och kommer alltid bära det om jag får ett.

Julklappar inköpta hittills;
- Ansiktskräm till mamma
- Guitar Hero 3 med gitarr till pappa
- Braskamin till mormor
- Bra-att-ha-saker till Bobo
- Julkort till gänget (ska bara komma på vad de får i år, eftersom den flygande mattan är förbrukad)

Kvar att köpa:
- Present till farmor; Tidningsprenumeration?
- En present till mamma.

Måste fixa dennis present också.
Fanfanfan.
Träffade aldrig honom idag heller. Får se om det blir på fredag kanske.
Blir förfest hos Fulis iallafall, sen tåg ner i stan :)
Hoppas jag får ha honom för mig själv en stund. Saknar storbulan ju.

Mina paket får minsann komma imorgon. De kommer att komma imorgon. Annars skickar jag ett hotbrev.
På tal om hot - situationen i skolan.. jag kan inte göra annat än att skratta högt :)
Att stena folk är så.. 1700-tal ;D


Dagens bästa;
"Det är min skyldighet att ta din oskuld, ingen annan kommer att göra det" ;D
www.raggningsreplik.se
- kul tidsfördriv en tisdag


Inatt drömmer jag om;
Flygbiljetter, musiker och pepparmuffins :)

image253

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback