"Kött fyfeeeen"

Haha.

Nu var helgen officiellt slut,
men min börjar imorgon.
Jag är trött, har hunnit festa och jobba 20 timmar ihelgen.
Mamma gnäller för att jag aldrig är hemma,
och jag saknar såklart min säng.
Inatt fick jag sova liiite, men såg ändå mer sliten ut idag på jobbet än igår.
Träffade aldrig Dennis i fredags, det var tydligen inte så viktigt.
Får ju se honom på festen iallafall, om man hunnit fixa present tills dess.

Somnade gott med ett GI Kycklingmål i magen iallafall, och mådde som en prins dagen efter,
trots att det regnade.
Hann med lite stim, och många roliga diskussioner.

Imorgon blir det kompledigt, film, plugg och mat.
Ska försöka lägga upp en plan också,
iallafall tidsmässigt :)

Ikväll hatar jag; Bussar med Stockholmare som ramlar in på jobbet.

Men inatt drömmer jag om..
- Kött fyfeeen ;D Hahaha.

image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback