wanna be a baller,

hit the highway, makin money a fly way, but there's got to be a better way.

Paketen är på väg, helgen är snart avklarad,
och trots att jag blivit väckt av MAX varje dag så är jag på relativt gott humör.
Jag får min keps och mina clothes i veckan, pappas Guitar Hero 3 också.
Sen är jag nästan klar med svenskan, ska bara hyra en film också >_<

Några kvällstimmar spenderades på Bagatelle i kylan med en varm choklad i handen
och Pillan och Krille som sällskap. Malin hade för mycket jobb så vi vågade inte störa.
Var en sjuk kille/man på tåget hem också.
Jag vet inte om man borde skratta eller gråta, so I did both.

Imorgon blir det "Vi drar till malmööe" fo sho.
Får se om man pallrar med kameran eller IKKE.
Ska klippa pappa också imorgon bitti innan jag pallrar mig.

Får se om man stöter på Snyggö i veckan också :)
Haha. Snyggö & Herma6 är ypperliga exempel på hur uselt T9 är en fredag i vimlet.
Dock har det varit lugnt hela denna helgen, eftersom bowlingen smällde hårt på min trasiga mage.

Nästa vecka är det dock massplugg, lussevaka, klassfest/Tempel och Dennis födelsedagsfest.
Woohooo - here I come.

- Pengar är inte allt. De bränner bara i fickan.

image250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback