"we must be the change we wish to see in the world"

citerat Gandhi. En bra snubbe.

Jag kan inte sova inatt heller. Det känns hopplöst, speciellt med tanke på
att jag nästan somnade i badkaret innan vid 7-snåret och vägrade gå och lägga mig såå tidigt.

redovisningen blev inställd iallafall, "MANNEN är sjuk" stod det i ett sms :)
sjukt nice, gick inte upp förrän vid halv 12 och sen dess har det varit matteplugg och tv.
Vid halv 22 kom jag på att det var engelskaprov imorgon.
Det ska nog gå ändå..

Faktum är att jag hoppas att jag ska klara det trots 4,5 timmes sömn.
Koffein, Nikotin & Socker - here I come!

Lussevaka på onsdag?
Vet fortfarande inte vad som händer alls..
Är trött, men fruktansvärt rastlös :) Vill bara ut och flänga.

& kramas.
Längtar tills mina kläder kommer. Snart snart - hoppas jag.

Pappa är ju go dessutom , han skrev en önskelista inför jul med 3 saker.
3 saker varav den ena har han köpt själv, den andra har han laddat ner och den 3 har han redan klämt på.

Varje sak varje år. Suck.

Men nu ska vi inte klaga på det.
Jag mår bra - riktigt bra faktiskt.
Oberoende och mobil, kan åka var jag vill, göra vad jag vill.
Sålänge min budget tillåter.

Det känns fruktansvärt bra.
Jag är hungrig - funderar på att sitta vaken tills frukost..
Mat cirkulerar ständigt i mitt huvud. Måste planera vad jag ska äta.
Imorgon vill jag ha.. gröt?
Eller kokt ägg och macka?

får singla slant. 4,5 timme kvar. Wohooo.

- är vi skadade som inte kan sova?
svaret fick du nog ikväll

image252

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback