4 dagar kvar!

image174


Idag har det varit brännboll, träning och konstant sug efter sött.
Fick kakor till fika iallafall, och fångade minsann en lyra.

Sen var det ner i stan och hämta biljetter, och sen hemåt.
Somnade på tåget och fick hetsa mamma hemåt då all saft gjorde sig påmind.
Mina blåsor har gjort ont hela dagen också, och svullnat upp.
Jävla Max och fritöser.
Ledig hela veckan iallafall, sen är det på det igen, även på midsommar och då henke har sin fest.
Ja, till och med när Dennis muckar.
Men som sagt, denna veckan är off.

- 2000 på kontot, men sen kom mormor och gjorde min dag. :)
Hon sponsrade mig med en lax. hah. Min köttbullsmormor är bäst i världen.
(på korsord också, hon sitter och hummar i köket nu över mammas tidning)
Har hunnit trycka i mig en massa mat också idag, helt otroligt.
Usch. Rätt äckligt nu när jag tänker efter.
Iofs ska man ju äta 5 små mål om dagen.

Snackar med henke nu också.. känns skittaskigt att vi fick biljetter och inte han :S
Är det mitt fel? Jag vet inte. Det känns bara elakt.

Har lyssnat in mig på de olika roskildebanden också, och har en lista på 25 sevänliga band iallafall.
4 dagar kvar till lov, 60 arbetstimmar och 26 dagar till festival.

Imorgon blir det danmark tror jag, sen är det cabaret på onsdag, fest på torsdag (Nej jag ska inte kalva detta året) och på fredag slutar vi och brorsan tar studenten. På lördag ska vi till Mac på fest, sen är plötsligt veckan slut.
Låt ölen flöda!

image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback