BDFV - vad händer egentligen?

- Ska man känna sig uttråkad på sina lediga dagar?
Jag har nog rätt, vi är för ambitiösa & jobbar för mycket för att mätta vår girighet.

Men jag vill umgås också, fastän jag inte riktigt känner att jag har ork.
Det är tråkigt att sitta hemma och rulla tummarna, (eller som igår
försöka få igång 3 olika tv-spel för att sedan låta de hänga sig och sluta framför tvn istället, och sen läsa en bok)
Visst kan det vara skönt att få tid till sådant man aldrig har tid till annars,
men man vill ju ändå ha tid till sånt man alltid hade tid till förr.

Som tur är kommer gos hem igen på onsdag, på pappisens födelsedag. (Saknar dig redan)
Midsommar, jobb och sen Göteborg =D
Jag vet iallafall att vi ska till Liseberg och vart vi ska bo, samt att bikinin skulle packas ner.

Sen kommer ju Kim och gänget hem nästa vecka,
Malin fyller år, så då ska jag ju dit, sen är det ju Roskilde. :)
Då får man ju iallafall träffa alla, typ.

Idag kommer dagen spenderas i ärenden med mamma, läsning och förbannande av danskar och diverse hantverkare som roar sig utanför min balkong, dygnet runt kan tyckas.
Btw, nu är det godisförbud som gäller, efter en veckas livnäring på socker cigg och cola zero.
Tack för mig.

image181

even deeper, eftersom jag tryckte i mig gifflar till fika också. Fuck.
Jag måste börja skriva mina listor, och få ordning på mina hormoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback