En del morgnar man vaknar..

är himlen så klar,
där igår kändes saknad
känns idag som man har.
Fast jorden bara snurrar runt.
Och jag tänker på dig, och
hur jag tänker på dig.

Igår var en dag av trötthet, lycka, längtan och närhet.
Grattis Brorsan! Hur känns det att vara bakis och arbetslös idag? =D

Onsdagens Cabaret och bira var fett. Eric hade inte bangat,
och vi hade inte bangat Heide ;D
Dessutom fick man träffa Dennis igen :)

I tordags var vi på Campeon-avslutningen och ölade i Danmark.
Jag hjulade som vanligt med Malin, och brände mig i solen.
Träffade massa roligt folk, både där och sedan hos Kim.
Var fett. Jag och Malin hade krig med Berka sen halva kvällen.
Vi vann, en natt på världens minsta luftmadrass. haha. Men närhet är najs ;D

Sov noll, och öppnade skumpan vid 7, i sällskap av folket och en vetelängd.
Skolavslutningen var okej, treorna var störiga (förutom Maria typ), och vi var hungriga.
Bomb, sen blev det vatten, lök och filborna.
Hittade både mamma, mormor och pappa under plakatet ;

image177
Haha., mats tillade frustrerat att bilden måste vara redigerad.. "ingen kan se ut så" - med syftning på benens längd.

Jag, Malin och Billy tog oss ner i stan igen till utspringet och fota flitigt alla studenter.
Jag längtar.. vi kommer ha så jävla roligt nästa år :)
Speciellt med våra betyg, eller hur Malin? ;D - SCHKÅL FÖR ELITEN!

Åkte hem hit efter lång väntan, för att knäcka en iskall cider. Sen blev det inte mycket mer.
Smygrökning i grannens trädgård, några skratt sen somnade vi nästan allihop.
gick och la mig när vi lämnat malin vid tåget, och jag fått dagens andra allergishock. Haha.
Jag hatar jävla pollen.

Vaknade fräsch idag iallafall, vid 10 :)
Har käkat grekisk sallad till frulle, solat 2,5 timme och vinkat av mormor.
Snart är det dessutom fest! :D (för femte dagen i rad)
Har snackat ut med Henkish också, så han iallafall inte surar på mig.
Brorsan är på väg hem, och Mamma är invalid efter allt spring på fyllan igår. haha. Läckert.

Pappa gjorde en Jolle med bålen igår också. "För han är en rocker".

Ikväll trycker vi ner flaskan i hans hals, Malin.
Och du, jag ska till Göteborg med gos ;D


image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback