IMORGON =D

Världens prestation är över. Ett års lumpen är över. Det jag har förbannat och föraktat är över,
och Han kommer hem, för gott.
Ölen väntar i kylen, och överraskningen står där ute, :)

Dagen har spenderats på Familia (med nya inköp som vanligt)
- 2 t-shirts
- Present till pappa
- 3 par örhängen
- Röd scarves

Helnöjd. Efter en cigg (som smakar allt värre nu) blev det 6 timmar på Max också och en hetsig promenad.
2 dagar kvar denna veckan, 19 timmar betalt.
Jobbar tydligen till 20 på midsommar så vi får se hur det blir med firandet.
Ska ju på tåget tidigt och sen vakta Mimi också, iaf mata henne innan jag åker.
Får se hur det blir :)
Björn har tydligen blivit intagen i Kramfors/Norrland nu också. Får se om han flyttar upp.
Kommer bli mäkta tomt då, men man får ju festa med norrlänningar :D
Jag kommer ju lätt komma upp och hälsa på i hans inrökta etta. hah.

Dock var det intervju i Malmö nu på torsdag också, så vi får se vart han väljer att ta vägen.
Jag önskar att jag också var där. Så jag & Malin kunde sticka till Miami, sen flytta till Gbg.
Feett.

Det kommer. :)
Jag har börjat tänka ut presenter till henne nu iallafall.
Ska höra om någon vill lita på Emma (som vanligt=)
Men det är klart att de vill och gör. Frågan är bara när hon ska få dem?
Äsch, hon får dem när hon är snäll =D

Btw, det senaste är vårt tillskott i familjen.
Mamma har tagit en ynklig duvunge under vingen.
Den piper och ska matas typ vart 3:e timme, luktar äckligt och
ser missbildad ut. Men, det är ju ett liv att rädda och jag tror på Karma.
Alltså pratar jag med den och står ut med pipandet, för jag vill ju inte återfödas som en insekt liksom.

Björns nya tjej är här nu iaf, eller det är en tjej iallafall. :P haha.
Så jag ska väl lämna dem, och ringa dennis en sväng.
Den idioten svarade ju inte när jag väl hade rast idag. ;D
Aja.

Peace out, om 7 dagar åker vi.

image182



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback