What did she say?

Jag älskar nuet.
Det tysta, mörka, men ändå trygga.
Den låga musiken och ditt nynnande med mumliga och otydliga ord.
Jag älskar ditt viskande och hur du stryker mig över kinden som för att förvarna för kyssen som kommer.
Jag älskar dina små överraskningar, fastän jag påstår motsatsen.
Men det bästa är att somna med dig, och veta att du är min,
och att vakna och veta att du ligger kvar.

Göteborg var underbart.
Liserberg var mysigt, rummet var kanon,
och grannarnas hämnd-bankande var bäst. Haha.
Det vore lögn att säga annat än att kärleken gjorde sig påmind på nytt.

Åkte hem på söndagen igen efter shopping, vilket var najs
och slutade med en ny Zara klänning och en ny parfym.

Snart är det roskilde, dvs om dryga 28 timmar.
Ska jobba hela dagen imorgon, först på Max sen på Tempel med gos.
Kommer bli fett. Ska bara försöka packa det sista imorgon bitti innan jobbet,
och hoppas på att regnet hejdar sig lite.

Var på trevlig middag hos Henke också idag :)
Vi åt upp all hans mat. haha.
Och jag var nykter ;)

Vi ses om 10 dagar, om inte på 'skilde.

PÅSS

image183
vadå? ;D

Kommentarer
Postat av: Malin

ey emms, jag tycker att du uppdaterar dåligt :p

2007-07-20 @ 07:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback