I'm gonna buy a gun and start a war,

if you can tell me something worth fighting for?
feels like I constantly fall on my face.

Ny vecka, samma gnäll och sjukdomar.
Haha. Man börjar bli less på det nu.
Flunsan, No MORE.

Dennis kommer hem imorgon,
får se om man lyckas smitta honom denna helgen då?
Ska förmodligen till Krille på fredag en sväng
och sen får vi se.
Gick iallafall till skolan idag och gjorde Matteprovet.
Gick helt okej, hade dock hoppats på ett poäng mer för att överväga.
Kollat på DH, som jag somnade ifrån igår, och tänkt på att börja
plugga på historian.. Men nej. Jag orkar inte nu heller.
Fått reda på lite skvaller också, som alltid kommer bakifrån.
Alltså, en helt vanlig dag.

74089-143 damn blue eyes.


Pappa kommer väl snart hem, så man får ta itu med middagen och tröstäta lite till?
Märkligt det där. Tur att våren snart hittat sin väg.
Två flaskor hostmedicin och ett paket panodil har jag hunnit med iallafall änsålänge.
Haha. Det ljuva livet.
Hann gå en runda på Väla iallafall med Denås,
och shoppa upp mina cash i stan på en kjol och en tröja samt hårfärg.
Så nu är man lite mer brunhårig än rödhårig,
lite tröttare än förut,
och mer skoltrött än någonsin.
Dock har jag mitt på det torra med 77,6 % närvaro!
YEAH!

Dagens ord: Take me home and feed me.
Dagens önskning: Filmkväll & glass och skratt med lolarna.
(var kul att se malin idag. Det lilla man såg henne. Får bli friska och glada igen. )

Me miss you honni. Kom hem!

Kärlek! Ge mig fler bilder =D Gay som fan. = alltså kul.
fest hos Billy

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att träffa dig också, eller, springa förbi dig i mattesalen ;) hahah! Vi MÅSTE bli friska snart!
Alltså, gud vad HOMO! Hahah!

2007-03-08 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback