Lite snyggare än Dennis,


- MALIN!
Haha. Hon ville ha en egen grupp på msn-listan. Så, jag får väl fixa det.
För övrigt, vågen för dagens insats. Hoppas att Chris gör likadant.

image149

you were right, & I don't wanna be here

if you're gonna be there
was that supposed to happen?
i'll hold tight, i'll remember to smile
though it has been a while
and without you, does it matter?

- there's no room, no place to start
when our souls are apart
i wanna travel through time
see your surprise
hold you so tight
i'm counting down the days.
Tonight, i wanna be a million miles away from here.

How've you been, it's just the usual here
and days are feeling like years,
and everydays without you.
Now i cry, just a little too much
when i think of your touch
and everything about you.
- I feel cold, I'm in the dark
when our souls are apart.

I'm gonne be your surprise, I'm gonna hold you so tight.
Let me take you where you let me.♥


Idag var det fint väder. Det tyckte vi om.
Dessutom fick vi sluta tidigare för lotta. Efter tjugo minuter, det vill säga.
Det var också fint. Hann sitta i solen i 10 minuter också innan bussen gick.
Ska in till stan, på moppen, för att möta upp Denås sen ikväll också.
Så.. på med sotsminket, finskorna och fixa det rätta burret.
Ikväll ska jag vara snäll. Tänkte jag.
På måndag också. Mina vänner förtjänar det. Dock råkade jag slå Krille
i magen idag.. Det var evål. Men han försökte putta ut mig genom fönstret
på andra våningen, så det är nog jämnt nu. Ha!

Sitter och lyssnar på Paolo Nutini för tillfället, småplockar och pysslar.
Borde förmodligen sitta och plugga matte, men vafan. Det kommer en morgondag,
förhoppningsvis. Och gör det inte det, så slipper jag ju matten. :)
Problem solved.

Ge mig sommar, grillfester, solnedgångar vid stranden, kylda bärs i en korg, dagen-innan-avslutningen-i-Helsingör, mesbakfyllor, solbränna, sommargarderob & skor,
stjärnhimmel, avundsvärda minnen & kvällar.

Mål Försök att överträffa förra sommaren. Vänner, Dennis, sol och smutsbränna.
Jag älskar det.

image158

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah, jag förtjänar en egen grupp :p
& vart är texten ifrån? :)

2007-03-23 @ 17:19:49
Postat av: tessi

vissa dagar finns du extra mycket i mina tankar<3

2007-03-24 @ 12:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback