Nu är våren här!

självporträtt


låt oss hoppas, låt oss tro.
Nu äntligen är våren här.

Dagen började på Allers med Malin, Billy (efter vi ringt och väckt honom 30 min innan samling), Frida och Sofie och annat drägg från skolan. Chris var försenad, och det var kul.
Haha.

Det bjöds på rundvandring och allmän information, samt fika och kaffe.
En helt okej början på veckan, faktiskt.
Tillbaks till skolan och kräng, sen två lektioner med längtande blickar mot solen.
Efter tyskan blev det promenad genom stan, glass på ICA och avnjutning i solen på en bänk med våra kära vänner. :)
En underbar dag.
Efter att ha lämnat Billy och Krille vid bussen djurade jag och Malin in på H&M för att sno till oss ett par glajjor också.
Stötte på hela min juggesläkt under detta tak, men ingen kände igen mig och hälsade.
Så mycket har jag faktiskt inte förändrats sen julafton >_<
Fick nästintill springa till tåget, med avbrott för att slå Linnea och Pillan på häcken på färden mot rulltrappan mot rätt spår, denna gången.

Satte nytt shoppingrekord på OJ också när jag skulle handla till mamma. Tacklade några tanter med rullator och knuffade undan några gubbar med käpp i kön, så kom jag snabbt ut därifrån igen =D
Mamma tyckte att det var smart gjort.

Kom nyss tillbaka från en tvåtimmars promenad med Bjarne också, genom skog och mark. Dvs bebyggelsen häromkring och i Ausås. Snackade minnen och kommande händelser, samt den smärtan som promenaden innebar. Har tryckt i mig lite mat nu iallafall, så snart blir det BOND och Brorsan igen.
Nya Bond-filmen tål att ses om och om igen. Öppningsscenen är dessutom så jävla bra.

Sååå. Imorgon är det föreläsning i en timme, sen ska det njutas av solen och pluggas.
Det plågar inte mig längre. Snart är det sommar och då får man njuta varje dag.

image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback