snart kommer han!

Jag är glad & glad & glad.
Har till och med städat & putsat fönster idag.

Snackat lite med jontemyra om Hultsfred också..
Jadu, svårglömt? =D haha.
Zlatan-låten och Sverigeflaggan hela kvällen.
Ge mig sol och värme! Guah! ;D
(helst en halvnäck honni som smörjer en på ryggen också;)

Kändes som om allt löste sig när man slapp provet imorgon.. blir att plugga igen det
sen med Mallan :) Så har vi ju gjort förut?
Imorgon är det en lektion, sen ska vi handla present till Pillan :)

Har pluggat lite svenska och samhälle idag, men dock varit mest uttråkad.
Tränat lite som vanligt, tills kallsvetten kommer - Hata infektioner i kroppen.
Fått tips på hur man får skorna att skina, och
bestämt mig för en toppenhelg med de jag tycker om :)

Tänkte slänga mig i duschen om en stund,
och klä på mig. Kan vara ett plus.
Provet blir om 3 veckor istället på omprovsdagen.
Helt okej faktiskt. Just nu orkar man inte mer.
Det ryms faktiskt inte mer i min stackars lilla skalle heller.
Tacka gud för omprovsdagar.

2 timmar kvar.
Hoppas det gick bra för mallan o billy på provet idag,
och att alla haft en okej dag.

Löv jo all!

image170

- you look weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback