well, now you've had your fun..

Söndag igen. Känns som om det var torsdag igår.
Helgen har varit najs men har tyvärr gått rackabajsansnabbt.
Var trevligt hos Krille, dock delades gänget så vi satt i köket.
Dessutom fick killarna i soffan en bonus, bildmässigt. Haha.
Ja, vad gör man inte?

Fick present också av Pernilla och Linnea :) Gulligt.
Badade faktiskt dagen efter, jättemysigt :)
Det var helt klart roligare nykter än vad jag trott! haha.
Varför göra det svårare än vad det är liksom.. :)

Hms, ja vad har mer hänt?
Lagat mat och pysslat, gått promenad (dvs runt huset innan jag blev medveten om orkanen ute och gick in igen) kollat Melodifestivalen och häcklat, skrattat, sen idag har det bara varit bilåkning kan man säga.

I övrigt en mycket bra helg utan plugg :)
Ska till Allers imorgon med Mallan och Billy och en hel drös till + CHRIS av alla människor.
Dock betyder det att vi missar typ alla lektioner, och att den första skoldagen blir på onsdag,
den såkallade lillefredagen, vilket är riktigt najs.
Yeah. En dl på fredag bara, sen är det snart lov.

Ryskan gick fett bra också, så jag blev glad. Är inte så många lektioner kvar nu,
så man får ju bita ihop. Får ta itu med träningen också i veckan,
förkylningen ger sig ju ändå aldrig.. Man får väl svettas bort det hela.

Nu blir det magmaskin och Dexter på teve.
Syns imorgon.
Pussis*
- haha

image160
- mitt smakar mandarin. Yumyum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback