baby 'cos in the dark you can't see shiny cars

and that's when you need me there.

Det var ett tag sen jag satte mitt feta aschle här och skrev nu ju! Dåligt, jag vet, men jag
fastnade i väggen förra veckan efter säljmöte och dylikt.

Vad har då hänt i mitt otroligt händelserika liv? :)
Förra helgen var det Mys 18-årsfest, som kickade.
Förfesten med Gävlegänget, Berka, och ProUnit var sjukt rolig,
allt för att möta upp Billy på bussen och börja buggandet.
(Ja, för er som missat det så är Emma king på bugg)

Under kvällen hann de mest suspekta sakerna inträffa också, haha.
Men det var kul att träffa Thore, Joel, André, och övrigt strövelsfolk,
samt alla från midsommar och gammalt-nytt folk också.
Jag lyckades break-battla mot mig själv och sträcka låret när jag gick ner i spagat 3-times in a row.
Men det ägde.

Fick dela lägenhet med Mysan i klänningen och Krille :) Dock lackade jag på väggklockan och slet ner den
och sov typ tre timmar. Sen gick jag ner till stan och skaffade mig finfina vattenblåsor på fossingarna.

image171

Förresten så åkte Björne till Lloret också på Kristi flygare.. men han är hemma nu, Blek och full,
så som jag önskade =D

Förra veckan var som sagt inge vidare skolmässigt, det var mest djurigt, tre deadlines om dagen.
Jag dog nästan, liksom resten av gänget.
Men det slutade nog rätt hyfsat ändå, får vi se denna veckan antar jag.

Igår fick Kim sin nya lägenhet också! Så det var ju där vi var och drack pilsner och snackade 'skilde
för hela slanten. Det kommer bli riktigt najs, och Berka, honom ska vi barnnappa, eller hur Malin?
Först får vi ringa gamle Bergkvist bara, eftersom att det är Plan A.

Var nere i stan vid halv 2 och gick och köpte en finfin korv av Janne i kiosken :)
Malin fick också en, så vi mumsade glatt i oss dem på bussterminalen innan vi gled hemåt.

Idag är det Mors dag, vilket egentligen är ännu en kommersiell fälla. Jag får minsann inga presenter
och gulligull på Alla barns dag? Eller hur?
Mamma blev dock grattad som alltid och middagen blev god.
Jag har dessutom städat, lite, mellan pluggvågorna.

Nu är iallafall Religionen klar, tror jag.
& Marknadsföringen också.
Dock vågar jag inte printa ut dem riktigt ännu, det får bli efter ännu en säkerhetscheck.

Sen är det bara Ryska och Tyska kvar, 7 skoldagar och fett najs med lov.
Börjar jobba i övermorgon förresten! Lite nervigt, men jag behöver pengar =D
Såå,
Nu är det rabarberpaj iallafall, får försöka vara lite social tjugo minuter till.

Peace n' löv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback