flippin' hramburgesas, trying to make a livin'

image167 +

= SANT

Yes, det är sant kära vänner.
Emma har fått jobb på Max. Hahaha.
Jävligt komiskt, men det blir nog kul. Iallafall nyttigt,
det är ju en uppgradering från pizzeria Torino iallafall.

Pinsamt bara när jag skulle berätta varför jag slutade där. Haha
Men han tyckte det var kul så. Börjar om två veckor.

Nu är det dessutom helg för veckan,
Dennis ska hämtas om dryga timmen och maten är i ugnen.
Min mage hatar mig, min kropp också.
Har varit på gymmet idag med Krille iallafall, sen ätit flurry på donken.
Ser fram emot lördag :) haha.
Massa egobilder det kommer bli.
Ledt.

Datan är skitseg, brorsan mekar med iTunes så allt laggar.
Han åker till lloret imorgon. Aningen avis.
Men nu ska cashen rulla in, fanimej.

btw. Geografi suxx.

image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback