"Hur vill du ha dina ägg?"

image151

lätt.
Imorgon börjar det igen, allvaret. Och jag äter för mycket.
Får väl cykla eller något nu, it disgusts me.

Har haft en bra helg iallafall, varit på middag och allt.
Faktiskt fanns det folk jag delade något med också, helt otroligt.
Träffade niklas också i stan, med "Rambo". Alltså är dennis inte längre ett okänt ansikte.
Jag känner inte glädjen sprudla direkt, men det beror väl på pms, eller annat som bara drabbar
ena könet.

Ska bli kul att träffa alla imorgon, fastän de flesta kommer vara i upplösningstillstånd.
Jag säger bara tre ord;
- Nikotin, Koffein och alkohol.
För mig blir det bara nikotin, min mage stöter bort resten.


Förresten, vi fotade i skolan i fredags.
det blev en massa bilder med blandade resultat. haha. de kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback