I tried to give you up, but I'm addicted.

there's not a chance, no can't do.

image150

Tack gode gud att det snart är fredag igen ;D
Dock gillar inte Lotta mig längre, så jag får nog börja gå på hennes lektioner igen. Kanske?

Har varit en rätt soft dag, tre lektioner, snack med Mallan och Billy och Tasty House, plus Mezo :)
Dessutom blev fick jag en inbjudan, till vårt liv. inte hans, inte mitt, utan vårt.
Får se hur det går då. Jag varken orkar eller vill bråka mer. Det får räcka nu.

Såå. Vad har vi kvar att uträtta nu ikväll då?
Ska skriva klart samhällen, iallafall börja. Får fixa ppt imorgon på hålan antar jag.
Och träna in redovisningen på svenskan. Hm.
Måste få sova inatt iallafall, väntar dock ännu ett samtal innan dess, och sen är det Greys. HELVETE
Det börjar ju om 32 minuter!
FAN.

Måste skriva nu.
Hittade en ny rolig strip idag. Explosm.net.
Injoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback