if I traded it all, if I gave it all away, for just one thing,

wouldn't it be something?

image152

Jag och malin var på Wayne's igår. Lätt nya fasonerna som gäller ;D
Snackade lite skit och pluggade matte. Dessutom spekulerade vi i Krilles
mystiska telefonsamtal. Haha. :)
"Är du upptagen?"
"Telefonen låg faktiskt där nere i min väska.."
"Viiiiissst" ;D

Aja. Fett. =p
Idag blir det Florence valentin och matte. Igen.
Bangar stan, då jag har cepeont i halsen och huvudet.
Det är säkert något sånt slemmigt back-slick monster som bosatt sig i min hals.
Usch. Jag kommer minst att dö.

Har redan pratat med gos också om hans misslyckade pokerplaner. haha.
Det är inte bra att spela. Igår hade Day Break premiär också. Av det lärde jag mig
att leva dagen som om den vore din sista, och skickade genast ett emo-sms till dennis.
Sen kunde jag somna med bättre samvete.

Snart är det helg iallafall :) Hoppas det blir fint väder också. Kanske öl på fredag? Hoppas,
sen schlagerkväll hos Steffi på lördag :) Wunderbar.

Efter provet på torsdag kommer det släppa. Jag känner det på mig.
Love ya'll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback