"jag är trött på det"

"dra åt helvete"
"du har förstört min kväll"
"det blir alltid såhär" - vad, du blir full och jag vill hem tidigare?
"jag kan inte alltid ge upp allt för att vara med dig" - vad gjorde du sa du?
"imorgon har du en del att be om ursäkt för" - Ja, du har det. För DU gjorde slut med någon som älskade dig, för att hon ville träffa dig en stund. (OCH INTE var välkommen dit du var, eller dit du skulle)
"Det lär ju inte bli fler år"


Elakt. men ändå vet jag att ursäkten inte kommer.
Ändå grät jag ögonen ur mig och kan gå under "Ulken".
Men vad spelar det för roll att jag tjuter när allting brister, om ingen hör?
Satt med mamma och pappa när jag kom hem iallafall,
och ser ut som ett träsktroll idag. Tur att man inte ska ut.

Men men. Happy valborg, det var kul sålänge det varade. Och alkoholkonsumtionen var måttlig,
tro det eller ej. Iallafall för mig.

Bisnacket var ändå bäst. Haha.
- Hoppas ni sov gott, och att allt löste sig för er.

image149
tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback