Min första dag på Max

Dagen började kvart över 5 med ett major åskväder som smällde skiten ur mina trumhinnor.
Jag lackade, och låg vaken i två och en halv timme, tänkandes på hur jag skulle se ut
när blixten kluvit mig på mitten..
sen drömde jag att blixten träffat moppen och bara lämnat en tom ram kvar. Haha.

Vaknade igen vid 9, men vägrade att gå upp.
Ut i solen efter frukost, ryskaplugg och stim,
räknade nervöst ner timmarna inför jobbet.

Efter illamåendes och springande kom jag iväg, och stod utanför tjugo i 5.
Blev insläppt och runtvisad av Katarina och skulle få kläder av Christoffer.
"Du ser ut som en xs, ta det som en komplimang ;D"
"Vad har du i midjemått? Höftmått?"
"36 i byxor va?"

- Idiot. Men tack ändå. Det blir dock inget sex här inte. Haha

Jobbade med en ny kille idag också, dock var han typ panndöd.
Emilia hade börjat igår, så vi körde lite teamwork resten av kvällen.
Men jag är nöjd, det gick bra och så.
Nu har jag bara en pärm att läsa tills imorgon, men det ska väl gå.
Ska bara på en lektion ändå imorgon :)
Sen blir det stan med malin, för att hitta en klänning eller en blus.
Måste till banken också, och räkna på lönen. Det kommer bli asnajs.

14 dagar kvar till avfart - HULTAN
32 dagar kvar till - ROSKILDE

LÖK LIKE HELL =D (har uppdaterat bilddagboken lite nu med:)

image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback