Spiderman 3 unt Ryskaras

image173
Lätt Toby där :P Han måste vara min hatskådespelare, definitivt.
Men filmen var väl ett okej tidsfördriv, inte mycket mer än så.

Idag var det dags för det sista, ultimata ryskaprovet.
Och ja, det sänkte NOG (garanterat) mitt betyg. Men vafan. Untiss untiss untiss.
Ett Mvg i ryska gör ju att folk förväntar sig att jag ska kunna prata språket också.
Så bra är jag inte direkt.

Efter provet skulle/borde jag tränat, men jag hade helt enkelt inte lust efter misslyckandet.
Så jag följde med Pernilla och Malin ner i stan, och drog med Linnea för att äta glass och titta
på balekipagen.
Hissa och dissa var det, lite av båda faktiskt. Får se om man går själv nästa år.. då får man sluta äta först.
Och operera finnar på ryggen hos Malins mamma. Haha!

Kollade in Proccegänget också på Mollbergs, sen blev det att springa till Grafitti och sen bussen.
Fick tag i en slaskig baguette och vatten, men sen upptäckte jag att bussen inte kom.
Den var inställd. Alltså, ringa Max i panik, sen vänta på nästa och trycka i mig maten.
Fick övertala busschauffören att släppa av mig utanför, sen sprang jag in, för att få höra
"Fan vad rädd du ser ut!" haha.
Hann stämpla in till tio över iallafall, samt snacka lite skit med ÄNNU en nyanställd, Sandra.
Idag fick jag lära och visa lite till och med, och ha en EGEN kassa :D det ni!

Jobbar helgen också med Billy och Maria, så det ska bli kul. Och stressigt framförallt.

Imorgon blir det middag och fest, får se vart man hamnar :)
Jag ska iallafall sova snart, och ut och gå imorgon i solen som jag önskat.
Annars blir det gymmet. Men jag går nog hellre ute än på gymmet.
Dock kostar det mig massor med pengar :/
Ska shoppa lite också var det tänkt. Men men. Tomorrow.

Sov gott, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback