the memories of me, will seem more like memories of bad dreams.

Someday, you will be loved. Completely.

image168

Dennis är hemma, Björn är framme och plugg är ett faktum.
Jag har tänkt en massa på allt och inget, fram och tillbaka och hänger ständigt upp mig på idiotin.
Varför? Hur?
Fick klartecken för skilde också, eller?
Dennis ringde och erbjöd mig att bo med dem också, om nu agges tjej också skulle med.
Men jag vet inte. Det känns inte riktigt säkert. Dock vore det säkert skitkul.

Är det så idiotiskt det ska vara nu? Det vill jag inte.

Har solat lite idag, men pluggat mest och lyssnat mest.
Lyssnat på fågelkvitter, mimis spinnande, blåsten i träden och pysandet från vattenslangen.
Lyssnat på lugnet.

Alla behöver vi en tillflyktsort.



Imorgon är det fest. Snackade med Joel också, kanske dyker man på dem och Olle också? :)
Var ett tag sen, så det vore kul.
Ska till Käm först runt 7, kanske träffa Denås innan det också.
Sen är det fest, sovdags och hemåtvandring.
Måste komma ihåg att lämna nycklarna hemma.

Det går att ta på spänningen, luften dallrar.

& Joel-kock är en mytoman.



Vad har vi nudå, vid dagens slut?
En svettig säng,
en halvdan säljplan (halv-färdig)
en nästan färdig ryska-bok
en nästan färdig blogg
en nästan sömnig emma
ett tyst, mörkt hus.


Bara några låtar till, sen ska jag vila upp inför terminens sista fest(?)
& Jag ska älska livet.


- Varför är människor så.. mänskliga?

& ytliga, främmande och avståndstagande?
vad hände med det som betydde något, det som
en gång drev oss framåt och faktiskt förde något med sig?
Det som inte drev oss i fördärvet och lämnade oss där att
dränkas i självömkan och hopplöshet. Var tog säkerheten vägen?

image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback