will you meet me in the morning?

74089-162

haha. bara för att matcha våra och Malins pappas elaka tankar ;)

Nu är det snart sommarlov. Flera timmars matteplugg idag, men det börjar kännas bra. Kanske får jag ett jobb också till slut? :)
Sen är det mys ihelgen och dennis kommer på onsdag och pussas.
Sen fyller my år och då blir det fest. en rolig sådan, i stil med midsommar eller halloween hoppas jag, om man fortfarande är välkommen :)
I'll behave, and keep my mouth shut.

Roligare att prata om andra har jag kommit på. Det har gjort sig påmint iallafall.
Dock skvallras det mest om Chris för tillfället. Vad är sant och vad är konsekvenserna av djungeltelegrafen?

Ska välja kurser också senast nästa vecka. Får prioritera. 1200 poäng nu, och då har jag ändå valt bort kurser redan. Hm.. Det löser väl sig.

Svenska nationella gick väl rätt okej, ska kolla upp det muntliga också bara. Tyckte det gick bra, men Billy har kanske rätt. Det var kanske lite långt, efter min improvisation? =p
Är värt en kommentar iallafall.

Imorgon är det matteprov i 4 timmar med ramlösa och äpplen som sällskap. Dock kommer jag sitta med malin och hennes godislass, lätt ;)
Trots det hela är jag glad på något sätt. Orkar dock inte plugga särskilt mycket mer idag, utan det blir att skippa Ryskan imorgon eftersom vi hade en ruskigt rysk läxa. (1-100, klockan dialog och stencil)
Jag orkar inte. Får ta itu med historiesammanfattningen istället och knarka mer ipren.
Dock har jag inte frossa längre nu, och hör på ena örat igen! :D

Lätt.

Dagens ord: MINDY - MINDY NASTY!
Stockholmsmässan is coming up.

Vi håller på Cucina, Titan och Mindy-Nasty.
- Lite finare, lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback