Haha, totalcensur

*beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep*

Det har varit en sån dag idag..
Dagens mest kända uttalande har nog varit "Det får mig att vilja banka huvudet i väggen tills jag dör"
Jobb i 11 timmar,
fuckade planer för kvällen
och nu?
Jag orkar inte något.

Hade hoppats på film och godis, men man kan ju inte få allt här i världen.

Btw, vet inte hur många gånger jag försökte skriva ett inlägg igår.
Kanske borde jag ta bort det för att inte väcka rädsla, men jag orkar helt enkelt inte.
Det återspeglar mina tankar just då.

Ikväll blir det istället tjyvrökning på balkongen,
smygsmsande och ett långt bad.
Sen ska jag sooova.
- sömnbrist + hormoner = labil.

"Imorgon kommer bli den bästa dagen i mitt liv" - let's hope :)

image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback